Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
karuna schreef:Hoe lang is hij buiten de stal, en hoe groot is de box en wat zijn snuffel luikjes?
Ik ben geen voorstander van dergelijke dichte stallen. Tenzij je een bijter hebt. Maar als ze niet met hun hoofd buiten kunnen hangen moet de box voor mijn gevoel groter zijn om te voorkomen dan een neus of billen altijd een wand rakenik zou zelf alleen in uiterste nood voor een dichte box kiezen
Matheno schreef:Mijn paard was, toen hij nog op pension stond, rustiger in een box zonder buitenluik. Uiteraard konden ze aan de binnenkant richting het gangpad ook met hun hoofd naar buiten.
Mijn idee was dat hij rustiger was omdat hij slechts 1 kant "in de gaten" moest houden. Nu was dit ook best wel een drukke stalling met overdag heel veel schoolkinderen.
spottedponie schreef:Ik krijg dit weekend 2 paarden thuis, buitenstallen met Luik en voor en tussenwand tralies. Overweeg juist om (een deel van) de tussenwand dicht te maken aangezien 1 van de paarden heel erg op haar eten is, ze staat constant te meppen en te bijten naar het andere paard tijdens het eten
spottedponie schreef:Ik krijg dit weekend 2 paarden thuis, buitenstallen met Luik en voor en tussenwand tralies. Overweeg juist om (een deel van) de tussenwand dicht te maken aangezien 1 van de paarden heel erg op haar eten is, ze staat constant te meppen en te bijten naar het andere paard tijdens het eten