Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fabienne_Z schreef:is na 22 jaar best groot.
Al een tijdje loop ik rond met de gedachte om mijn paard te verhuizen. Ik voel me niet meer helemaal op mijn plek en merk dat ik ontevreden ben over het stalmanagement. Voorheen deed ik heel veel zelf en had ik er minder problemen mee maar sinds februari kan dit niet meer en ben ik grotendeels afhankelijk van de service op stal. Dit geeft helaas best vaak gedoe en ik begin me steeds meer te ergeren aan de gang van zaken. (Voerbeleid niet naar wens, stal ligt er vaak niet goed bij en weinig naar buiten). Ik ben nu dus aan het rondkijken en neig steeds meer naar verhuizen maar een groot deel van mijn sociale leven ligt ook op stal en dit is het punt wat ik heel moeilijk vind. Kies ik voor mijn sociale leven of kies ik voor het leefgeluk van mijn paard?
Temeraire schreef:Het is een grote stap.
Als je het doet, controleer dan heel goed of de nieuwe stal echt beter is.
Heel veel stallen klinken prachtig, maar is de realiteit toch anders.
Zou jammer zijn als je het achteraf nog niet zo slecht blijkt te hebben gehad.
Fabienne_Z schreef:En wat Veronica2 zegt, helaas ben ik, en met mij veel stalgenoten, al vaak het gesprek aan gegaan maar er is weinig mogelijk. Er wordt nog net niet gezegd 'voor jou 10 anderen' en het gaat ook snel over geld ipv welzijn
Popstra schreef:Maar is je paard er nu zo ongelukkig dan?
Citaat:Voerbeleid niet naar wens, stal ligt er vaak niet goed bij en weinig naar buiten