Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mairead schreef:Paard op stal is toch ook juist duurder? Want je hebt dan als extra kostenpost de bodembedekking.
Dus als je stalgeld hetzelfde blijft, dan zou dat juist een meevaller zijn!
Cambionn schreef:Lijkt me niet? Het is niet alsof de eigenaar die 2 weken ff last-minute een andere klant kan regelen die na 2 weken ook weer weg wil. Opzegtermijnen zijn vaak al een kalendermaand met een reden...
Als de rekening omlaag gaat is dat coulance, maar daar zou ik niet op rekenen. Betalen zou normaal zijn.
mystery3434 schreef:Want privémensen doen het voor de lol? Je betaald stalgeld, waarschijnlijk met een reden. Niet omdat ze enkel je paard daar hebben voor de gein. Het is waarschijnlijk een fijne bijverdienste voor hun. Privépersoon of niet, uiteindelijk is het enige verschil daarin dat ze privé aansprakelijk zijn voor dingen ipv dat het los gekoppeld wordt naar een bedrijf als rechtspersoon.Cambionn schreef:Ze staan privé, er staan nu ook geen andere mensen buiten ik en de eigenares. Als ik er nu wel of niet had gestaan, het hooi werd sws gehaald voor hun paardLijkt me niet? Het is niet alsof de eigenaar die 2 weken ff last-minute een andere klant kan regelen die na 2 weken ook weer weg wil. Opzegtermijnen zijn vaak al een kalendermaand met een reden...
Als de rekening omlaag gaat is dat coulance, maar daar zou ik niet op rekenen. Betalen zou normaal zijn.
mystery3434 schreef:Ze staan privé, er staan nu ook geen andere mensen buiten ik en de eigenares. Als ik er nu wel of niet had gestaan, het hooi werd sws gehaald voor hun paard
Cambionn schreef:Lijkt me niet? Het is niet alsof de eigenaar die 2 weken ff last-minute een andere klant kan regelen die na 2 weken ook weer weg wil. Opzegtermijnen zijn vaak al een kalendermaand met een reden...
Ibbel schreef:Als je als mens in het ziekenhuis ligt, in een revalidatiecentrum zit, een week voor je werk in de VS zit of op vakantie bent, loopt je huishuur of je hypotheek ook door.
Shadow0 schreef:(Ik zou er niet moeilijk over doen bij twee weken hoor, maar toch, als je in principe vooral het hooi betaalt en je gebruikt dat hooi niet...)