Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En naar een gewone manege gegaan, daar heb ik 6 maanden gereden en toen kwamen de kinder van de andere manege ( waar ik dus was weggepest) hun excuses aanbieden.
me vader ook)
)

). Totdat ik een jaar of 7/8 was, toen was het exit kikkers en hallo paarden. Echt geen flauw idee hoe ik daarbij kwam, het was er ineens! Toen ik 9 werd mocht ik ein-de-lijk op rijles (3 dagen na mijn verjaardag, leuk kadootje!), en toen ik 11 werd kwam het oude schimmeltje Manjo ons gezin versterken. Mijn zusje was toen 2 en zat op die leeftijd al geregeld in het zadel. En zij werd al snel een nog grotere paardenidoot dan ik - wel heerlijk hoor, een zusje dat je begrijpt als je het over paarden hebt... En zo is het gekomen, en gebleven!
Citaat:Op 2001-09-28 14:21, schreef Dees:
Kom helemaal niet uit een paardenfamilie... maar was wel al op 6 jarige leeftijd helemaal paardenfriek...Mocht toen ook op les....
Nou goed, dat is dus nooit meer goed gekomen....
Ben even opgehouden toen ik 16 was; toen moest ik immers 'op jacht', er moest een vent komen...
Paar jaar later weer begonnen... en ik zou nu niet anders meer willen.

, maar heb inmiddels een vriend die ik dus ook besmet heb
Dus over niet al te lange tijd zal er bij ons een fjordje komen, dat het een fjord wordt is al duidelijk, want ik geniet nog steeds een paar keer per week van Nena.
leuk gezegd!
.