Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suzanne F. schreef:Je bedoelt waarschijnlijk te weinig assertief?
Ja je mag best wat assertiever zijn en meer voor jezelf opkomen. Jij hebt net zoveel recht om in de bak te rijden als zij toch?
Amrod schreef:met die hengst rij ik al bewust buiten omdat veel mensen kiezen voor de binnenbak. Maar het maakt niet uit in welke bak ik rij die 4 meiden komen toch wel. Als ik buiten rij wordt ik naar binnen gestuurd, als ik binnen rij wordt ik naar buiten gestuurd. Laatst waren ze er alle 4 tegelijk en hoogstwaarschijnlijk hadden ze het afgesproken maar na 4x weggestuurd te worden uit alle 4 de bakken als ik net 10 minuten bezig was "want ik wil niet bij een hengst in" heb ik hem buiten maar uitgestapt. Dus wat dat betreft is er er echt meer dan genoeg uitwijk ruimte als ze niet met een hengst willen rijden. Het voelt echt persoonlijk op mij gericht.
sowieso wel een goede om te zeggen dat die vier heel hecht zijn en altijd om elkaar en elkaars paarden heen hangen.
scrabbel schreef:Die meiden keihard negeren. Jaloezie is vaak enorm aanwezig op dit soort stallen. Ik zou denk ik niet meer dan nee zeggen. Als ze aangeven ik ben bang voor een hengst de simpele opmerking, dan kun je beter ergens anders gaan rijden. Ik ga nu verder met trainen.
Halstertouwen zou ik vervangen door zelf gevlochten uit stro touwtjes.( Geen waarde) De goede touwen voor jezelf weg leggen.
Of de hengst buiten komt is dubbel. Ene kant denk je van niet. Andere kant zeg je hij is een keer losgebroken en naar zijn eigen paddock gelopen. Hierdoor klinkt het alsof hij daar wel regelmatig komt.