Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flevolander schreef:Sorry, ik heb mijn best gedaan om je tekst te lezen. Echter is het moeilijk om soep te maken van je post.. wellicht nog even nalezen op de correctheid van je spelling en leestekens?
Flevolander schreef:Sorry, ik heb mijn best gedaan om je tekst te lezen. Echter is het moeilijk om soep te maken van je post.. wellicht nog even nalezen op de correctheid van je spelling en leestekens?
Dreamboy schreef:Flevolander schreef:Sorry, ik heb mijn best gedaan om je tekst te lezen. Echter is het moeilijk om soep te maken van je post.. wellicht nog even nalezen op de correctheid van je spelling en leestekens?
Niet iedereen schrijft foutloos Nederlands. Wij kunnen het wel lezen dus wellicht ligt het aan jouw leeskunst?
sterregoud schreef:Belladonna1 schreef:Regio Friesland tussen Leeuwarden en dronyp in ( waar nog geen wolf is gezien )
Volgens mij is het daar nog rustig met wolven. Maar goed iets verderop zijn ze wel, dus ik kan me voorstellen dat je je mini’s s nachts binnenzet. Hopelijk blijft alles heel.
Art_Ificious schreef:Voor de veiligheid zou ik de mini's snachts toch wel binnen doen. Je vergeeft het jezelf niet als je het een nacht zou overslaan en de wolf dan net die nacht er eentje pakt.
Dat je de wei niet kan aanpassen snap ik, het is een huurweide, dan doe je niet zomaar wat je wil. En een wolfwerende omheining kost ook gewoon veel geld. Misschien moet je een geheel nieuw stroomapparaat met meer voltage, nieuwe stroomdraad etc. Wie betaald die kosten dan? Huurder of verhuurder?
pluisje88 schreef:Tja het is heel simpel; of je neemt het risico, of je doet het niet. Ondanks geen acute dreiging maar wel regelmatig een wolf in de omgeving heb ik er toch voor gekozen om de 3 (grote) paarden snachts binnen te doen. De eerste paar weken met een schuldgevoel maar de paarden vinden het helemaal prima om snachts binnen te zijn. Meestal zit het in ons eigen hoofd dat er een probleem is. Als jij ergens geen punt van maakt doen de paarden dat meestal ook niet.
Ik vind mezelf verantwoordelijk voor hun veiligheid en welzijn. En ik vergeef het mezelf nooit als er wat gebeurt terwijl ik dat had kunnen voorkomen op zo’n simpele manier. Dus; ze staan binnen snachts. Hoe heerlijk ik het ook vond voor Ze dat ze vorig jaar lekker buiten konden blijven.
pillow schreef:Waar TS woont zijn geen wolven en de kans is ook niet groot dat ze daar heen gaan. Er is daar nergens een natuurgebied met bos waar ze kunnen gaan wonen.