Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gitana schreef:Houdt proeftijd sowieso niet in dat je per direct kan beëindigden zonder opgave van redenen?
Lieser schreef:Gitana schreef:Houdt proeftijd sowieso niet in dat je per direct kan beëindigden zonder opgave van redenen?
In mijn pensionstalovereenkomst zit geen proeftijd.
ruitje schreef:Joh, is dit veel voorkomend bij stallen? Dit is oprecht voor het eerst dat ik dit hoor. Bij ons teken je gewoon op de dag van aankomst. Heb minstens 2 keer per jaar dat ik denk een plek verhuurd te hebben en dat iemand niet komt...
Ik denk dan altijd maar:
Of het is maar beter dat je niet komt, of er speelt vast zoiets dat als ik nu gewoon netjes zeg : ' succes! En wie weet tot ziens in de toekomst' , dan komt zo iemand misschien later toch nog eens.
Beter op lange termijn een mogelijke klant dan op korte termijn 1 maand stalling toch?
Ik vind dat anders wanneer iemand niet binnen 1/2 maanden komt, maar anders zie ik het toch maar een beetje als onderdeel van je bedrijfsrisico
Sanet schreef:Maar er is een wachtlijst voor die stal, je geeft nu al aan dat je niet komt en het ging pas in op 1 maart? Dan vind ik (geheel niet juridisch onderlegd) het wel een beetje flauw dat je wel die maand stalling zou moeten betalen.
Een maand proeftijd is ook wel bijzonder…