Absolem schreef:kan je niet even rondvragen bij een stal met warm water en een solarium of je hem daar vlak voor het evenement even kan wassen ?
Ik weet een aantal paarden mensen in mijn buurt, maar die staan ook allemaal zonder warm water etc. Er zit wel een Manege op 5km afstand, maar die ziet er al zo onverzorgd uit van de buitenkant dat ik bang ben een virus mee terug te nemen
en het word mij te gortig om hem daarvoor op een trailer te zetten
prugelpiet schreef:Kokend water meenemen, mengen, en dan snel wassen? En dan lekker met 2 zweetdekens op stal uit de wind. Dan moet het wel goed komen.
Als je paard echt wit wit moet zijn moet je gewoon wassen. Al die droogshampoos etc. Zijn leuk voor kleine vlekken, maar echt stralend wit word het niet.
Kokend water is gelukkig niet nodig, in een paar stappen heb ik warm water uit de keuken. Word ook mijn last resort maar droog shampoo eerst proberen vind ik wat vriendelijker.

Dit was van de zomer na 1 nachtje in een schone tent stal. De andere kant heb ik geen foto van genomen, maar daar zat heel z’n buik en hals onder
Ik zal dus in de ochtend echt wel touch ups moeten doen