Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ingrid_ms schreef:En deze prijs is ook nog inclusief een gevulde koelkast en alle andere extra's die je geeft!Wauw!! Je vraagt in elk geval niet teveel! Ik denk dat je er zelfs bij in schiet.
pmarena schreef:Peoh ik vind het heel lief van je maar het risico dat daar misbruik van gemaakt wordt is wel erg groot... je schept dan toch verwachtingen dat er altijd maar iets om te pakken is en dan krijg je op een gegeven moment wellicht gezeur dat het tegenvalt of allemaal niet genoeg is ofzo.... het lijkt me verstandig om het tegen pensionklanten niet specifiek te zeggen dat jij wel voor de versnaperingen zorgt.
Je kan er ook mee in de hand werken dat ze uren op jouw kosten blijven hangen in plaats van gewoon hun paarden doen en weer lekker naar huis. Gezelligheid is 1 ding maar constant mensen op je erf / ten koste van je privacy dat word je wellicht ook wel een keer zat...? Maar dat kan je zelf natuurlijk het beste inschatten hoe fijn je dat vindt
De prijs lijkt me ook niks teveel. Heb je wel gewoon even op papier uitgerekend hoeveel kosten er bij zullen komen voor deze dieren..? En moet je nog veel aanpassen voor de mini denk je...? Qua afrastering en apart kunnen houden van het beestje als er hoefbevangenheids issues om de hoek komen kijken...? Want ze eten in principe niet veel hooi mee, maar kunnen natuurlijk wel gruwelijk vervelend zijn qua afrastering slopen door er steeds onder- of tussendoor te gaan.....
Anne_vD schreef:Lieve TS,
Let inderdaad op dat er geen misbruik van je wordt gemaakt en pas goed op jezelf. Het uitmesten zal gelijk een stuk meer zijn en je hebt maar 1 lijf zeggen ze hier altijd.
Wij hebben (volgens mij zelfs op hetzelfde eiland) een doe-het-zelf stal en je prijs voor de grote zit daar heeeel dichtbij. Dat jij het met deze prijs aanbiedt en alles voor ze doet is dus ook heel erg schappelijk (kom je hier wel mee uit alle kosten?). Ik had met die prijzen eigenlijk ook verwacht dat zij ook een aandeel zouden hebben in het mesten en zelf (een gedeelte) ruwvoer kopen.
Je zit ook echt ver onder alle volpensionstallen op het eiland, nu zijn dit wel traditionele stallen en geen loopstallen/ paddock paradises maar toch..
Sharmila schreef:Anne_vD schreef:Lieve TS,
Let inderdaad op dat er geen misbruik van je wordt gemaakt en pas goed op jezelf. Het uitmesten zal gelijk een stuk meer zijn en je hebt maar 1 lijf zeggen ze hier altijd.
Wij hebben (volgens mij zelfs op hetzelfde eiland) een doe-het-zelf stal en je prijs voor de grote zit daar heeeel dichtbij. Dat jij het met deze prijs aanbiedt en alles voor ze doet is dus ook heel erg schappelijk (kom je hier wel mee uit alle kosten?). Ik had met die prijzen eigenlijk ook verwacht dat zij ook een aandeel zouden hebben in het mesten en zelf (een gedeelte) ruwvoer kopen.
Je zit ook echt ver onder alle volpensionstallen op het eiland, nu zijn dit wel traditionele stallen en geen loopstallen/ paddock paradises maar toch..
Ik weet zeker dat ze zeker gaat helpen. Maar ik hoorde dat ze beide fulltime werken. Dus ik denk dat dat vooral in het weekend zal zijn. En sowieso zit het al in mijn ritme om in de ochtend te mesten voor mijn dochtertje wakker wordt.