Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
QOC079 schreef:Het is echt wel een groot stuk paddock paradise. Met 3 hooiruiven (vind ik nog wat te weinig) en 1 schuildak waar er denk ik 5 onder kunnen staan. Dus dat is ook niet ideaal. Maar goed veel stallen zijn niet perfect. Ze heeft 1 dag apart gestaan met 2 nieuwe paarden die ook dezelfde dag nieuw daar zijn aangekomen. Die 2 paarden konden elkaar al dus ze sloten die van mij buiten. De dag daarna is ze in het diepe gegooid. Dat was al vrij snel.. Ik heb haar al een lange tijd en in het 3x verplaatsen heeft ze nog nooit staan plassen op haar nieuwe plek en ging het niet kunnen stil staan snel over. Ze staat nu apart in een weilandje ernaast ivm haar hoef en nu kan ik het wel uitsluiten dat het plassen echt angst is. Als het ruimte gebrek zal zijn dan zal ze niet vanavond opnieuw plassen in de grote poetsruimte aangezien ze de hele dag alleen op het landje heeft gestaan. Ik vraag me wel af hoe ik haar rustig kan houden als ik haar vast zet? Hebben jullie daar nog tips voor? Nou is dit natuurlijk idd 24-7 buiten en een hoop andere veranderingen. Ik maak me wel zorgen over haar mentale gezondheid. Voel me er echt rot door. Ik wil het nog dan een periode aankijken..om haar opnieuw te verplaatsen naar een andere stal hier in de buurt is ook weer zo wat. Hoop dat ze snel de oude weer wordt bedankt voor jullie reacties.