Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:oh die van mij is al een beer en zweette vandaag ook.
tinkermerrie van 29.
beetje zweten worden ze niet raar van hoor,aankomende week word het al koeler.
ik doe er nooit wat aan.
Dabo schreef:Mijn merrie van 21 heb ik nog nooit geschoren... maar ze kreeg ook nooit een wintervacht... tot een jaar geleden... en nu heeft ze ook al een pak haar, en zweet ze snel. Twijfel dus ook of ik haar een deel moet gaan scheren.. Ze staat wel altijd in de winter onder een deken..
Zal het ook een ouderdoms-dingetje kunnen zijn? Dat ze als ze ouder worden meer vacht gaan kweken in de winter?
Dabo schreef:Mijn merrie van 21 heb ik nog nooit geschoren... maar ze kreeg ook nooit een wintervacht... tot een jaar geleden... en nu heeft ze ook al een pak haar, en zweet ze snel. Twijfel dus ook of ik haar een deel moet gaan scheren.. Ze staat wel altijd in de winter onder een deken..
Zal het ook een ouderdoms-dingetje kunnen zijn? Dat ze als ze ouder worden meer vacht gaan kweken in de winter?
pillow schreef:Ik heb ook gedacht om de mijne zoals 11 of 8 te scheren en niet onder de buik. Maar ik men en ben bang dat ze dan schuurplekken onder het tuig krijgt, dus ik durf het niet aan.