Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sizzle schreef:Als er niets vastgelegd is, en hij beweert het nooit gekregen te hebbdn, dan, is het jouw woord tegen het zijne. Ben bang dat zoiets nergens op uit loopt.
Wellicht moet je dan officieel aangifte doen? Ik zou dat bij de rechtsbijstand navragen als je die hebt.
amen schreef:Als jij paspoort hebt ingeleverd bij stalhouder. Wat ook zo hoort.
Mag hij duplicaatpaspoort aanvraag betalen.
Als de stalhouder t paspoort kwijt is. Heeft hij de fout gemaakt. En dat heeft consequenties.
Ik zou met hem in overleg gaan. Anders trek je het af van de kosten die je hem betaald.
Bij kwpn is t 243 euro.
Duplicaatpaspoort aanvraag.
Wedstrijdruiters hier op stal hebben paspoort op stal in kast bij hun paard.
Paarden die niet van staladres gaan. Heeft stalhouder de paspoorten in huis achter slot en grendel.
agee schreef:anjali schreef:Vraag hem om nog eens goed te zoeken thuis.
Mee eens.
Zeg hem dat je je hele huis (en auto?) hebt nagezocht, en vraag hem dan vriendelijk of hij nogmaals wil zoeken. Desnoods vraag je of je mee mag helpen zoeken.
amen schreef:Hij had bij mij niets te willen.. ik heb paspoort afgegeven en als hij t kwijt is zoek ik zn hele huis af..
En anders deed ik aangifte bij politie. Volgens de wet geef je paspoort af dat heb je ook gedaan. Als de poltie of rvo komt moet ie toch wel gaan zoeken lijkt mij.. ..
Ik zorgde dan wel dat ik paarden er weg heb. Dan maar ff vervoer zondrr paspoort...
anjali schreef:amen schreef:Hij had bij mij niets te willen.. ik heb paspoort afgegeven en als hij t kwijt is zoek ik zn hele huis af..
En anders deed ik aangifte bij politie. Volgens de wet geef je paspoort af dat heb je ook gedaan. Als de poltie of rvo komt moet ie toch wel gaan zoeken lijkt mij.. ..
Ik zorgde dan wel dat ik paarden er weg heb. Dan maar ff vervoer zondrr paspoort...
Nou dat vind ik erg overreacting als je verder wel tevreden bent met de stalling.
anjali schreef:Als het goed is liggen ze bij de andere paspoorten van de andere paarden die hij waarschijnlijk heeft staan.Normaliter bewaar je die bij elkaar. Tenzij hij het na ontvangst ergens heeft neergelegd en nu niet meer weet waar.....Als de DA komt enten moet het paspoort er toch ook zijn om de enting in te zetten?
Bambelien schreef:Gekke vraag, maar zoekt hij naar de juiste naam? Sommige paarden hebben een compleet andere naam op het paspoort staan dan de roepnaam, misschien zoekt hij naar de roepnaam?
amen schreef:Maatregelen bij overtredingen
Bij overtredingen van de Regeling identificatie en registratie van dieren kan de NVWA proces-verbaal opmaken. Staat op website rvo..
Je kan ook zorgen dat er controle komt. Dan krijgt ie procesverbaal en word ie vaker gecontroleert...
En als t een rotzooi is bij hem. Dan ligt t daar ergens.. ik had zijn hele huis nagezocht.. als je t vind. Top... bij niet vinden had ik zowiezo ander adres gezocht. Dan laatste kosten duplicsat pasp aanvraag afgetrokken.. en daarna gezorgd dat ie continue controle krijgt en procesverbalen.
Missch dat ie t dan leert... dat ie beter op paspoorten moet letten..
Bambelien schreef:Gekke vraag, maar zoekt hij naar de juiste naam? Sommige paarden hebben een compleet andere naam op het paspoort staan dan de roepnaam, misschien zoekt hij naar de roepnaam?
Ayasha schreef:Dus je wil niet tegen je stalhouder in gaan en je stalhouder zegt dat hij de paspoorten niet heeft. Dan rest alleen nog maar de mogelijkheid om je verlies te nemen.