Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Goede, deskundige verzorging van de paarden, veel toezicht en fijne artsen. Ze nemen inderdaad vaak goed te tijd voor jou en je paard en geven duidelijk antwoord op je vragen. Ik ben er echt tevreden over
werden super begeleid zowel voor als na de oparatie.
. Ik ben heel tevreden over de kliniek en de artsen. Geen onnodige wachttijden en ze nemen heel uitgebreid de tijd voor je. Ook doen zeer alles aan om erachter te komen wat het probleem precies is. Bij Givar zijn ze toen ruim 8 uur bezig geweest. Aan het eind van de dag bleek dat hij enkel aangepast beslag moest hebben, maar toen zijn er wel een aantal dingen waar ik bang voor was, uitgesloten. Al met al kies ik liever voor de kliniek in Utrecht dan voor het meervoudig laten komen van mijn eigen dierenarts. Niet dat daar van alles aan mankeert, maar die heeft veel spullen niet voor de hand en moet dus vaak meerdere keren terugkomen.
Bravura schreef:Met de ervaringen die ik daar heb is dat ze daar wel vrij vlot tot de conclusie komen een paard in te laten slapen, wat tot 2 keer toe onnodig bleek te zijn omdat ik (gelukkig) te koppig was. Ik ga daar dus nooit meer met een paard naar toe.
) en dan wordt ze naar huis gestuurd, kom je paard maar halen want wij kunnen er niets mee!