Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Cinzano schreef:Ik heb ze dus ook (alleen dan in een ander kleurtje ) maar ik vind het ideaal... zit er dus ook overna te denken er een te kopen in het wit, aangezien je veel steviger in het zadel zit.
Renske20 schreef:ik heb hem van pikeur, echt geweldig! de fijnste broek die ik tot nu toe heb gehad(heb m ook in t blauw en geruit voor door de week, hij is echt fijn)
weet alleen niet precies hoe het model heet, iig met steekzakken en een wat hogere band, maar t is niet zo'n hele hoge bandplooi.
runningkawa"]
Ik heb ook enkele eurostars en ze bevallen me heerlijk
En de witte met of zonder kunsleer, ik kreeg ze beide niet perfect schoon op de plaatsen waar ik het zadel raak.
[/quote]
[quote="mezelf schreef:Het enige nadeel van de Eurostar vind ik dat het leer wel iets verkleurt, en dat doen die van Cavallo helemaal niet.
youngster"]
[quote="Renske20 schreef:ik heb hem van pikeur, echt geweldig! de fijnste broek die ik tot nu toe heb gehad(heb m ook in t blauw en geruit voor door de week, hij is echt fijn)
weet alleen niet precies hoe het model heet, iig met steekzakken en een wat hogere band, maar t is niet zo'n hele hoge bandplooi.
Ilindra schreef:Ik heb een Pikeur bandplooi met hoge band van een beetje zachte stof (geen flauw idee hoe het heet ).
Heb hem al jaren niet meer aan gehad maar hij was altijd weer goed schoon te krijgen.