. Aangezien ik het nog nooit eerder had gezien bij haar heb ik meteen eventjes gevraagd of iemand anders op stal het al op had gemerkt. Wat bleek, mijn paard blijkt het dus ook te doen op stal
Op het internet las ik dat luchtzuigen zonder zich vast te bijten een van de ergste soorten is. Hier begrijp ik dus niks van want het luchtzuigen heeft zich bij haar dus nooit ontwikkeld, het is niet van kwaad naar erger gegaan, het was er gewoon plots....
De reden van het luchtzuigen begrijp ik al helemaal niet. Ze staat de hele dag buiten en s'avonds kom ik dus om te rijden of longeren ed. Zoveel tijd om zich te vervelen heeft ze dus helemaal niet
Dat ze het zelfs onder het poetsen doet vind ik helemaal raar, ik ben dan toch continu met haar bezig... Wellicht heeft ze het over genomen van andere paarden, bij mij op stal staan namelijk wel een paar luchtzuigers. (ik weet nog steeds niet of dit overnemen nu een fabeltje is of niet)Ik zit er dus aan te denken om zo snel mogelijk een luchtzuigband aan te gaan schaffen. Nu had ik al wat rond gekeken in boekjes en nu zag ik dus een leren luchtzuigband van 25 euro, en de Miracle band van 72,50. Nu vraag ik me dus af of er daadwerkelijk zoveel verschil tussen de banden zit, op het eerste gezicht lijken ze namelijk heel erg op elkaar. Heeft iemand ervaring met luchtzuigbanden (dan in het bijzonder de Miracle) en wat zouden jullie mij aanraden? Eventuele andere oplossingen zijn natuurlijk ook van harte welkom

Hij had toen ook een luchtzuigband om (miracle geloof ik) het maakte niet uit hoe strak dat ding zat, hij bleef het gewoon doen. Dus ik heb toen de indruk gekregen dat ze niet werken
En natuurlijk is het geen wondermiddel, maar ik grijp liever vroegtijdig in om erger te voorkomen. Lijkt me logisch toch?
Anders is het nogal een duur grapje natuurlijk...