De paarden met het in en uitlopen niet de stalbedekking meeslepen.
Dit komt uit Amerika, weet iemand of dit ook hier te koop is?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
superpony schreef:Bestellen waar je ze tegenkomt, of zelf maken.
Ik zoek juist iets om het zand buiten te houden van de inloopstal. Heb gedacht aan een rij bezems rechtop, maar denk haast niet dat die het gaan redden.
Je zou moeten weten hoe stevig dit is. Dus van wat je het evt kan maken.
Art_Ificious schreef:superpony schreef:Bestellen waar je ze tegenkomt, of zelf maken.
Ik zoek juist iets om het zand buiten te houden van de inloopstal. Heb gedacht aan een rij bezems rechtop, maar denk haast niet dat die het gaan redden.
Je zou moeten weten hoe stevig dit is. Dus van wat je het evt kan maken.
Ik zoek het dus ook voor het zand buiten te houden
mrie schreef:Ik zie mijzelf nu al struikelen over zo'n ding
superpony schreef:Als ik kijk hoeveel zand er de stal in wordt gelopen, denk ik dat borstels echt snel vol zitten, dus je moet het ook nog eens kunnen schoonmaken of uitkloppen.
Maar het is een idee om op te pakken, als iemand handig is.
superpony schreef:Dan zou je het op een balk moeten bevestigen. Dat ze dan al hun voeten moeten optillen voor de balk/biels bijvoorbeeld. Maar als je deuren hebt, moeten die wel open kunnen. Dat hebben wij niet, maar de openingen zijn ook vrij groot/breed.
chubster schreef:superpony schreef:Dan zou je het op een balk moeten bevestigen. Dat ze dan al hun voeten moeten optillen voor de balk/biels bijvoorbeeld. Maar als je deuren hebt, moeten die wel open kunnen. Dat hebben wij niet, maar de openingen zijn ook vrij groot/breed.
Zoals je op de foto’s ziet is het bevestigd op een strip en doordat de paarden door de borstel lopen valt het zaagsel of vlas of stro eraf en nemen ze het niet mee naar buiten of binnen
chubster schreef:[ [url=m/qpxtfn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aiCA0r.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb al mail naar Amerika gestuurd of ze ook naar Nederland versturen.
Ik denk dat het andersom ook werkt dus voorkomen dat zand de stal mee in wordt genomen.
Je kan er gewoon met je kruiwagen doorheen rijden, dus zijn geen extreem harde borstels