Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ingvdh schreef:Gelijk bij de rest zou ik niet doen, bij ons staan ze een weekje apart, maar wel in het zicht van de kudde. Als ze dan geïntroduceerd worden gaat alles heel relaxed. Maar een week is meer dan genoeg.
Je hoeft geen maanden apart. Paarden kunnen een regenbui echt wel hebben. Het zijn geen watjes. En als je zo dicht bij woont en het gaat de hele dag stortregenen heb je die deken zo omgedaan. EV zijn ook harde paarden die wel tegen een stootje kunnen.
Ik denk dat je allemaal beren op de weg ziet die er niet zijn.
Sintara schreef:Kijk uit met je speelgoed trouwens, ev's staan erom bekend makkelijk wondjes op te lopen.
Het loont de moeite om alles waar ze zich aan kunnen open halen uit de wei te halen of aan te passen.
Zeker als ze het buiten nog niet zo gewend zijn
Ninx schreef:ingvdh schreef:Gelijk bij de rest zou ik niet doen, bij ons staan ze een weekje apart, maar wel in het zicht van de kudde. Als ze dan geïntroduceerd worden gaat alles heel relaxed. Maar een week is meer dan genoeg.
Je hoeft geen maanden apart. Paarden kunnen een regenbui echt wel hebben. Het zijn geen watjes. En als je zo dicht bij woont en het gaat de hele dag stortregenen heb je die deken zo omgedaan. EV zijn ook harde paarden die wel tegen een stootje kunnen.
Ik denk dat je allemaal beren op de weg ziet die er niet zijn.
Beste advies.
Niet direct erin gooien maar even wat tijd geven met een draad ertussen.