Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nico12 schreef:De pensionstalling waar ik heb gestaan daar waren camera's in gangpaden, binnenbak, trailertoezicht, toezicht zadelkasten. Beelden uitsluitend voor de pensioneigenaar. Dit vond ik prettig, er verdween nooit meer iets. Het gedeelte app voor de stallers i.c.m. camera in de gehuurde stal hoeft voor mij niet. Op dit moment prive stal en daar stikt het van de camera's en inbraakbeveiliging, apps alleen eigenaar.
iNoPadd schreef:Hartelijk dank voor de berichten tot zover. Iets om toe te voegen aangezien het hier ook relevant is en wordt genoemd:
Hoe belangrijk vinden jullie de taak van de eigenaar van de manege voor wat betreft het beveiligen van en toezicht houden op mens, dier en materiaal op en rond het terrein?
Laurievc schreef:Ik heb camera's op stal hangen & dat is een absolute aanwinst, maar ik zou geen maandprijs betalen. Ik heb ze nu gewoon aangekocht en dat werkt prima.
Edit: kleine toevoeging: ik heb zelf een trainingsstal en ben dus eigenaar van het gebouw. Staan 14 paarden gestald.