Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suzanne F. schreef:De hoef opvullen met vette watten en dan die vetwrap eroverheen werkt goed. Is wel een duur grapje trouwens. Maar werkt wel. Ik had vroeger in de winter altijd een sneeuwbeslag erop, zo’n zooltje ertussen. Maar blote voeten werkt het allerbeste. Maar dat is niet altijd een optie. Dan kan dit wel werken voor die ene keer dat het in Nederland sneeuwt.
8nnemiek schreef:Met sneeuw gaat er niks boven ijzerloosIk hoop een mooie sneeuwrit te kunnen maken komende week!
Helaas voorspellen ze hier in Limburg in het weekend alleen heel veel regen in plaats van sneeuw.. Dus ik heb m'n hoop op de rest van de week gezet!
Nyaleti schreef:Even je DA bellen of je daar een rolletje vetwrap kan halen!
https://m.facebook.com/horsephysio.ch/v ... /?sfnsn=mo
Ik zag deze voorbij komen.. nu heb ik een kleine pony die hier echt niet braaf genoeg voor is maar misschien het proberen waard.. vraag me alleen of hoe veilig het is, lijkt me toch vrij scherp spul. Iemand ervaring mee?
Suzanne F. schreef:Nyaleti schreef:Even je DA bellen of je daar een rolletje vetwrap kan halen!
https://m.facebook.com/horsephysio.ch/v ... /?sfnsn=mo
Ik zag deze voorbij komen.. nu heb ik een kleine pony die hier echt niet braaf genoeg voor is maar misschien het proberen waard.. vraag me alleen of hoe veilig het is, lijkt me toch vrij scherp spul. Iemand ervaring mee?
Wat is dat? De link werkt niet.
Heleennn schreef:Ik heb echt uit pure ellende vanmiddag de ijzers eraf gehaald. Smid op een zondag was geen optie en niets hielp. Dus ijzers eraf gehaald. Wat een verschil, een verademing
Tarico schreef:Heleennn schreef:Ik heb echt uit pure ellende vanmiddag de ijzers eraf gehaald. Smid op een zondag was geen optie en niets hielp. Dus ijzers eraf gehaald. Wat een verschil, een verademing
Dat kan ik me voorstellenMijn stalgenootje was vanmorgen extra vroeg op stal om te tapen met vetwrap. Max een half uur, toen lag alles eraf.
Tarico schreef:Heleennn schreef:Ik heb echt uit pure ellende vanmiddag de ijzers eraf gehaald. Smid op een zondag was geen optie en niets hielp. Dus ijzers eraf gehaald. Wat een verschil, een verademing
Dat kan ik me voorstellenMijn stalgenootje was vanmorgen extra vroeg op stal om te tapen met vetwrap. Max een half uur, toen lag alles eraf.