Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CalipsoLover schreef:Even referentie, ik betaalde vroeger 185 euro voor een box, binnen en buitenpiste, wasplaats en solarium, onbeperkt hooi, eigen stuk weide én privaatbos. Krachtvoer en stro/krul moest ik zelf aankopen. Ik moest zelf mesten, 's avonds voederen en binnen zetten en 's ochtends deden zij. Dus ik vind 175 misschien nog net iets te veel, zou eerder richting de €150 gaan per box. Ik zit tussen 2 steden in dus hier is het ook best 'duur'.
Gini schreef:CalipsoLover schreef:Even referentie, ik betaalde vroeger 185 euro voor een box, binnen en buitenpiste, wasplaats en solarium, onbeperkt hooi, eigen stuk weide én privaatbos. Krachtvoer en stro/krul moest ik zelf aankopen. Ik moest zelf mesten, 's avonds voederen en binnen zetten en 's ochtends deden zij. Dus ik vind 175 misschien nog net iets te veel, zou eerder richting de €150 gaan per box. Ik zit tussen 2 steden in dus hier is het ook best 'duur'.
Nope, je kan niet voor die prijs die hele opsomming geven en dan beweren dat je in een dure regio woont.![]()