Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarryAnneR schreef:We hebben het niet over een beetje mager he.. ik kan ivm privacy geen foto plaatsen maar echt graatmager.
Moet je dan over alles wat niet van jou is maar denken.. niet mijn probleem?
Gillbo schreef:MarryAnneR schreef:We hebben het niet over een beetje mager he.. ik kan ivm privacy geen foto plaatsen maar echt graatmager.
Moet je dan over alles wat niet van jou is maar denken.. niet mijn probleem?
Nee dan bel je de dierenbescherming of je laat de betreffende dierenarts contact opnemen als die ook jou mening deelt over zeer slechte conditie
Poekkie schreef:Moeilijk... hier lopen we met pension soms tegen gelijkaardige problemen aan.
Tegen een persoon hebben we ooit gezegd dat ze ofwel volpension moest staan met onze verzorging ofwel moest vertrekken, dat liep de spuigaten uit. Staat nu al 2 jaar volpension zonder morren.
Ik begrijp dat je het niet eens bent met een slechte verzorging op jou erf. Als dieren iets te kort komen (en dan bedoel ik niet een andere mening maar echt mager of duidelijk gebitsproblemen, kreupel, etc.) dan zou ik dat ook niet tolereren als staleigenaar. Maar dekentjes kopen, je eigen dierenarts laten kijken, etc. Ga je ook je boekje mee te buiten. Volgende keer gewoon zeggen waar je niet mee akkoord bent en wat je veranderd wil zien en indien geen verandering, dan vertrekken en klaar. Meer kan je niet doen helaas.
Reacties van ‘ik sta aan de kant van de eigenaar’ zijn imo erg fout in dit geval zonder verdere info. Ik mag hopen dat je een dier dat duidelijk slechte zorg krijgt niet zomaar laat verkommeren zonder ten minste je mond open te doen zeg
Rox87 schreef:Poekkie schreef:Moeilijk... hier lopen we met pension soms tegen gelijkaardige problemen aan.
Tegen een persoon hebben we ooit gezegd dat ze ofwel volpension moest staan met onze verzorging ofwel moest vertrekken, dat liep de spuigaten uit. Staat nu al 2 jaar volpension zonder morren.
Ik begrijp dat je het niet eens bent met een slechte verzorging op jou erf. Als dieren iets te kort komen (en dan bedoel ik niet een andere mening maar echt mager of duidelijk gebitsproblemen, kreupel, etc.) dan zou ik dat ook niet tolereren als staleigenaar. Maar dekentjes kopen, je eigen dierenarts laten kijken, etc. Ga je ook je boekje mee te buiten. Volgende keer gewoon zeggen waar je niet mee akkoord bent en wat je veranderd wil zien en indien geen verandering, dan vertrekken en klaar. Meer kan je niet doen helaas.
Reacties van ‘ik sta aan de kant van de eigenaar’ zijn imo erg fout in dit geval zonder verdere info. Ik mag hopen dat je een dier dat duidelijk slechte zorg krijgt niet zomaar laat verkommeren zonder ten minste je mond open te doen zeg
Je beseft dat je hier alleen het verhaal van de stalhouder hoort en niet dat van de eigenaar van het paard?
Op basis van dit verhaal kan je geen oordeel vellen over de staat van de pony anders dan de staleigenaar op haar blauwe ogen te geloven.