Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
appel_6 schreef:Een rond metalen plaatje met mini mini haringen als er paarden lopen? Of prik paal erin zodat ze er weg blijven?
FrNo schreef:appel_6 schreef:Een rond metalen plaatje met mini mini haringen als er paarden lopen? Of prik paal erin zodat ze er weg blijven?
Als er dan geen stroomdraad opzit kan het ook juist interessant zijn.
Ik heb ooit wat paaltjes neergezet om te markeren tot hoever ik met de kunstmest was gekomen. De bovenkant van wat paaltjes waren kapot gebeten.
Caily schreef:ja pony’s, welsh en shetLopen er paarden in de ruimte?
appel_6 schreef:Een rond metalen plaatje met mini mini haringen als er paarden lopen? Of prik paal erin zodat ze er weg blijven?
palousa_boy schreef:Waarom niet meteen een nieuwe paal in het gat?
Ibbel schreef:Stoeptegel er op. Zwaar genoeg dat paarden er niet mee gaan spelen, laag genoeg om niet over te struikelen. Dagelijks even controleren of ze niet van hun plek geschoven zijn (want dat kan een paard nog wel doen)
Lizz schreef:Gewoon een eindkap van een pvc buisdeze zijn goedkoop en in meerdere maten te verkrijgen.
Maak een gaatje erin om deze er makkelijk uit te halen.
Art_Ificious schreef:heb ze even opgezocht maar die zijn ook best prijzig, en we hebben ronde palen, het idee van dit systeem vinden we superMisschien zoiets ondersteboven erin? Als die dingen aan de onderkant dicht zijn toch ... Dat weet ik namelijk niet zeker.
Is een kolomvoet.
[ [url=m/hekjfb.jpg]Afbeelding[/url] ]
MirandaMalik schreef:Misschien kun je iemand anders regelen die de kanten maait met een betere machine, dan hoef je je palen niet te verwijderen en het is niet zo heel duur.
Of een bosmaaier huren maar dat is wel zwaar werk.
Zou ik even uitzoeken, scheelt wel heel veel werk.
Zidore schreef:Ja ongeveer, staan waarschijnlijk niet heel veel maar er in ieder geval niet doorheen zakken of in vast kunnen komen te zitten.
Ik zie dat ik de reden er niet bij heb gezet. De boer waar het land van is wil ieder jaar de slootkant maaien en vind dat onze palen in de weg Staan. Hij weet nooit wanneer hij komt maar het is in het voorjaar (is niet bespreekbaar) en dan moeten ze er uit zijn.
M’n vader haalde ze er voorheen elk jaar uit en na een paar weken weer terug maar dan konden de pony’s er niet op. Hij is het simpelweg beu om met de grondboor elk jaar te staan war wij ook wel snappen, hij wordt ook een dagje ouder en heeft rugklachten. Het zou super zijn als we hier een oplossing konden vinden.
pillow schreef:Beetje bijzonder dat hij dit in het voorjaar doet. Iedereen doet het in de herfst en dan met een klepelmaaier of hekkelkraan. Daar hoeft de afrastering helemaal niet voor weg. Wat een werk voor iets wat ook anders kan.