Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hommage schreef:Kunnen zij geen foto's maken van de hele accomodatie waar de paarden staan? Dan is iedereen binnen het team daar op de hoogte om welk adres het gaat en kunnen ze bij een melding direct doorgeven dat alles oké is.
En weiland afsluiten enkel vanwege omwonenden zou ik wel een beetje te ver vinden gaan.
xmarritw schreef:Je zou een foto kunnen printen van de stal en de paddock die aan het weiland liggen. Als je die naast je bordje hangt, zien mensen dat er meer is dat je vanaf de weg niet ziet.
Chipenmouse schreef:Misschien kan je het op een lantarenpaal die naast de weg staat ophangen.Bordje met platte grond gaat hem denk ik niet worden. Dan moet ik een groot plattegrond tekenen omdat ze het anders niet kunnen lezen. Tussen de weg en het land zit zo'n 25 meter!
StalNollie schreef:Gewoon niet meer binnen laten. Als goed is staat het geregistreerd en anders moeten ze hun administratie beter op orde houden
Chipenmouse schreef:Ik ben het ermee eens dat het goed is dat zij controleren.
Maar vandaag was voor mij wel een top punt bereikt toen er 2 politie auto's voor mijn deur stonden. Alsof ik een crimineel ben. Geeft in zo'n dorp als dit roddels.