Schoftje, hoofdstel en leidsels zijn gewoon heel.
En dan is nog mijn vaste tuigrepareermannetje gestopt. Strengen moet ik nieuw kopen, rest moet gerepareerd worden. Ik heb nu in de kelder de spullen liggen.
En die ratten, dat is nu echt oorlog. Heeft iemand suggesties? Ik zag feddex voorbij komen of zoiets, is dat echt wat. Rattengif hebben we al, ligt verstopt onder dakpannen.
Ze zitten in de mesthoop, vind het niet erg dat ze daar zitten. Maar nu is het klaar met die krengen, waarom eten ze mijn tuig op
heb alles in huis gelegd maar wel irritant om alles mee te moeten slepen steeds.
dus wellicht is het nog een optie om eens een flesje action parfum over een paar oude shirts te gieten en die bij je tuig in te bewaren?
Gif durven we niet te strooien omdat de honden hier ook overal lopen. Rentokill klinkt leuk, maar dan denk ik, de buren hebben er ook allemaal last van, dan heb ik ze hier zo weer zitten. Super zonde van je tuig ts, kan me voorstellen dat je daar even buikpijn van hebt!
die staat nog op het verlanglijstje en als je netjes schiet zijn ze gelijk dood dus geen lijdensweg ( we oefenen ook geregeld netjes op die kartonnen schiet schijven)