Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ayasha schreef:De optie waar je alle lusten maar geen van de lasten hebt?![]()
Als het te mooi lijkt om waar te zijn dan is het dat veelal ook. Ik vrees dus dat je toch zal moeten gaan kiezen of delen.
daffodil schreef:Ik ben dus zo'n andere partij.....ben voorzichtig aan het rondkijken of er iemand is die een leuke plek voor mijn oudere paard zou kunnen bieden waarbij ik eigenaar blijf en verantwoordelijk voor beslissingen.
Nou is mijn paard geen pony en dat maakt het gelijk lastig maar aan de andere kant is ie nog fit zat en zou hij het superleuk vinden in een bosomgeving om lekker wat buitenritten te maken. Maar ja waar vind je dat?
En net wat MRI zegt, vertrouwen is wel de basis idd!
Ik vind het ook lastig hoor dus ik snap je wel maar ik denk zeker dat hier animo zat voor is!
mylittlejoy schreef:Mijn oudje heeft op een dergelijke basis nog drie jaar van haar pensioen genoten op 150km afstand. Nu kwam ik aan dat adres via mijn moeder die daar in de buurt woont, dus dat was voor mij dat stukje vertrouwen dat ik had dat het goed zat.
Ik zou dus eerst kijken of je binnen je kennissenkring iemand kan vinden die zo'n plekje zoekt. Lukt dat niet, dan zou ik het plekje gewoon aanbieden als pensioenplekje, voor meer dan een paar tientjes per maand, zodat je de profiteurs eruit filtert. Gewoon op betalende basis beginnen en als het bevalt, kan je na een paar maanden altijd nog naar een lagere prijs. Maar mocht je dan toch ineens opgescheept zitten met een pony die zorg nodig heeft, dan heb je daar een klein potje voor opgebouwd.
Je zal er trouwens niet aan ontkomen dat mensen (vooral) in het begin vaak langs willen komen (tenminste, dat zou ik ook doen) om te kijken hoe het gaat en alles in orde is.
sylva schreef:Stel, je hebt zoals ik de ruimte maar tegelijkertijd hecht je een enorme waarde aan privacy en wil je de deur niet dagelijks plat gelopen hebben door anderen, dan is dit een super oplossing.
...
Ik heb nu al meerdere keren een advertentie willen plaatsen, maar ik ben bang dat ik de verkeerde mensen tref. Dat ik opgescheept kom te zitten met een pony waar nooit meer iemand naar om wil kijken, dat ik er spijt van krijg.