Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Art_Ificious schreef:Hoe krijgt die het voor elkaar de tong te pakken?
Dan moet de ander z'n mond toch ver open doen of hoe gebeurt dit?
ToeBie schreef:fohadie schreef:Heb je er een filmpje van?![]()
Maar je weet het dus niet zeker maar "van horen zeggen"? Dus wellicht is er niets van waar.
Nee, geen filmpje. Maar ik geloof wel dat het waar is. Dat verzin je niet.
hwn schreef:Hier nog (klop)hengst gehad die vaak zijn tong uitstak en het leuk vond als ik eraan trok. Zal iets vergelijkbaars zijn.
Als het pijnlijk is, zal je paard vermoedelijk zijn lesje wel leren en mettertijd zijn tong binnenhouden. Gelukkig is een tong iets dat snel geneest, dus hopelijk heeft ie nog geen last en leren ze het snel af.
Benfan schreef:Dat is wel heel ruw tongen! Vroeger werd ons verteld dat je kon oefenen met een spekkie. Misschien een optie?
Maar even serieus. Ik denk dat het na 1 of 2x wel over is. En anders is een graasmasker misschien wel een idee, zo kan hij wel eten, drinken, maar niet.. emm.. ruw tongen.
famkeY schreef:Dat heb ik bij die van ons ook wel eens gezien haha.. niet tot gillend toe. Maar ik dacht wel wtf?? Ze zitten vaak aan elkaar. Vooral aan het halster, dat uiteinde is erg leuk om vast te pakken. Doen ook alleen onze “mannen”.
ToeBie schreef:famkeY schreef:Dat heb ik bij die van ons ook wel eens gezien haha.. niet tot gillend toe. Maar ik dacht wel wtf?? Ze zitten vaak aan elkaar. Vooral aan het halster, dat uiteinde is erg leuk om vast te pakken. Doen ook alleen onze “mannen”.
Misschien moet ik het halster aantrekkelijker maken.
Wortelen, appels etc aan hangen.