We waren met zn tweeen het was zo super allemaa, het weer zat tegen ze luisterde goed en dr ootjes draaiden zich zo af en toe naar me om, en toen voelde ik iets heel moois;
WE HEBBEN ECHT EEN BAND!
Tuurlijk het heelf een tijdje geduurt voordat ze me echt ging vertrouwen(Arabier) maar ik merk nu elke maand dat die band sterkter wordt, en dat is zo'n super mooi gevoel dat o'n mooi en groot sterk dier zn hele ziel en zaligheid aan jou overlaat!
Hebben jullie dat gevoel ook al mogen ondervinden?
En dan bedoel ik niet alleen een knuffel band, en "o ik ben zo gek van je"maae écht...dat pure...de reactie die je van je paardje krijgt als je hem/haar roept, ze/hij jou alleen ziet staat en voor jou door het vuur gaat!
Ik ben heel blij, het heeft zeker zo'n jaar moeten duren voordat ik voelde dat hét er was!
Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen.
(goed of slecht)

dan kun je het gewoon heel goed merken....want hij reageert heel goed op stem en dat is wel fijn.

Het is gewoon zo'n lieverd
) om ervoor te zorgen dat ie niet tegen draden aanliep o.i.d. vervolgens had zn moeder te weinig melk en werd ie door voornamelijk mij bijgevoerd met kunstmelk. Het effect hiervan is dat we een veulen hadden wat graag met je speelde, altijd naar je toe kwam, hinnikte als ie je zag, en het stomme is dat ie dat zeven jaar later nog steeds doet
) ik wil hem echt noooooit kwijt