Wat doen jullie ertegen? Nu loop ik steeds met een vuilniszak door het land om het eruit te trekken maar is er geen makkelijkere manier?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ibbel schreef:Ja, dat is echt Hypericum/St Janskruid.
Zoals zoveel planten is St Janskruid medicinaal, en een te veel aan medicijn is giftig. Maar dat geldt voor alles. Van teveel water ga je ook dood.
Hier eten de paarden het niet.
anoukwendy schreef:Haha ik ben vandaag idd de hele dag bezig geweest, maar wat een werk zeg![]()
Heb ook iets van 10 hektare wat ik bij moet houden, maargoed als ik er dan zeker van ben dat ze het niet kunnen eten..
Nog een vraagje dan, is dit wel jakobskruiskruid?
[ [url=m/BBcUDn.jpg]Afbeelding[/url] ]
anoukwendy schreef:Haha ik ben vandaag idd de hele dag bezig geweest, maar wat een werk zeg![]()
Heb ook iets van 10 hektare wat ik bij moet houden, maargoed als ik er dan zeker van ben dat ze het niet kunnen eten..
truus1970 schreef:Wel handschoenen aan trekken. Ook direckt in een afgesloten zak stoppen. Ze krijgen he tvoor elkaar om na t trekken dan nog snel zaad te maken en alsnog uit te zaaien. Ik vondt het een gevecht tegen de bierkaai, omdat het overal, ook naast ons land stond.
Pandora2 schreef:Is dat nu echt zo, van die handschoenen ?
Ik trek er af en toe ook uit als ik de paarden van wei verzet en dan heb ik nooit handschoenen aan![]()
Misschien moeten we iemand met medisch-biologische kennis eens lokken naar dit topic![]()
Anoukwendy Hier stond het ook vol. Ik ben al 10 jaar bezig met weghalen en dit jaar dankzij de droogte legt zelfs het JKK het loodje![]()
Maar vorig jaar had ik nog een halve kruiwagen uit 1 stuk land ipv 4 of 5. Dus de aanhouder wint. Altijd
Alvaron schreef:Pandora2 schreef:Nee, die handschoenen is niet nodig. Dat is bangmakerij. Wat wel belangrijk is, is dat je goed je handen wast nadat je er mee bezig bent geweest en voordat je wat gaat eten. Maar dat is meer "common sense".Is dat nu echt zo, van die handschoenen?