Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
boris_rakker schreef:Wil je per se een dak? Opzich als je goed inschat wat ze dagelijks eten en dus regelmatig bijvult is nat hooi eten geen probleem.
Ik gebruik aardappel kuub kisten. In jouw geval kun je de hele voorkant of een zijkant eruit zagen ipv de verlaging die wij doen. Hooinet kan makkelijk vast geklikt worden aan de achterste palen.
[ [url=m/e8n6xW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JdxXFM.jpg]Afbeelding[/url] ]
GDG schreef:Jeetje wat balen! Ik overweeg zelf zo'n hooistolp (icm met net) en vroeg me dus af of zo'n stolp wel bestand is tegen wat maaien... niet per sé dus. Nu is mijn merrie lang niet zo erg als de jouwe maar die kan ook wel eens gaan maaien als het net leger raakt. Hoe lang is het goed gegaan met de stolp en jouw paard en hoe oud is die stolp, weet je dat?
Oh en ik zou het inderdaad sowieso uitzagen nu, anders komt ze vast te zitten in die scheur.
Ir111 schreef:Esther28 schreef:Ze staat altijd te harken met dr benen. Is een tik als t dr niet snel genoeg gaat..
Kun je er geen net met (veel) grotere maas in hangen? Dan heeft ze neem ik aan geen frustratie en maait ze niet.
Esther28 schreef:Ik zoek dus absoluut niet iets als een patura ruif of iets dergelijk. Haar been gaat namelijk boven boeghoogte met maaien..
GDG schreef:Esther28 schreef:Ik zoek dus absoluut niet iets als een patura ruif of iets dergelijk. Haar been gaat namelijk boven boeghoogte met maaien..
Ik weet niet of het zo bestaat of dat je het aan zou moeten vragen, maar zou een voerring met dak niet veilig genoeg zijn?
Dus zo'n dak (niet de ruiven)
[ Afbeelding ]
Op zo'n voerring
[ Afbeelding ]
Sanniej_ schreef:Waarom niet gewoon een plastic kuubkist?
Knap paard die daar mee zijn voeten in komt aangezien deze ongeveer borst hoogte zijn.
Daar een frame opmaken en dan is het ook droog.
Wij hebben in het groot zoiets (meerdere paarden)
[ [url=m/n9ivzo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Esther28 schreef:GDG schreef:Ik weet niet of het zo bestaat of dat je het aan zou moeten vragen, maar zou een voerring met dak niet veilig genoeg zijn?
Dus zo'n dak (niet de ruiven)
[ Afbeelding ]
Op zo'n voerring
[ Afbeelding ]
Nee absoluut niet. Haar been gaat zo hoog dat ie in die ook daarin belandt.