Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Horsy83 schreef:Niet zo moeilijk. Stukje afgraven korrelmix daarover gele zand straten met grove klinker en klaar. Als je een grondige stratenmaker hebt kun je er daarna nog een vrachtwagen op zetten.
Als je weggaat kun je het afvoeren als zuiver steenpuin. En dat willen ze bij de stort graag hebben.
Brainless schreef:Horsy83 schreef:Niet zo moeilijk. Stukje afgraven korrelmix daarover gele zand straten met grove klinker en klaar. Als je een grondige stratenmaker hebt kun je er daarna nog een vrachtwagen op zetten.
Als je weggaat kun je het afvoeren als zuiver steenpuin. En dat willen ze bij de stort graag hebben.
Bij "onze" stort moet je voor steen(puin) gewoon betalen en dat loopt hard op qua kilo's en geld.
DubbelDun schreef:@d4rkhorse: die pallets zijn niet geschikt voor paarden. Daar zakken ze echt doorheen. Ik had er 2 bij die ook geen 'voldek' hadden en die zagen er binnen not ime zo uit
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
d4rkhorse schreef:Nu was ik aan het kijken voor grastegels/paddock roosters/beton roosters maar nu is mijn volgende vraag, gaan die roosters/tegels niet in de modder zakken als ze er oplopen en als het super nat is?
Ik dacht aan de grond vlak graven en dan er een worteldoek opleggen en dan de tegels zou dit lukken?
belle_boef schreef:d4rkhorse schreef:Nu was ik aan het kijken voor grastegels/paddock roosters/beton roosters maar nu is mijn volgende vraag, gaan die roosters/tegels niet in de modder zakken als ze er oplopen en als het super nat is?
Ik dacht aan de grond vlak graven en dan er een worteldoek opleggen en dan de tegels zou dit lukken?
Worteldoek slibt dicht en dan wordt het enkel meer modder.
Ik heb kunststof paddockroosters op veengrond. Laag geel zand gestort en daar liggen de roosters is. Opgevuld met geel zand. Ligt nu 2 jaar maar doordat er een glooiing in zit en ik het pad verbreed heb mag het er wel opnieuw in.
Als jij het in een schutstal legt uit de regen zou ik me er niet zoveel zorgen om maken. Rechte ondergrond en evt een bandje om vertrappen van de randen tegen te gaan