Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kendra schreef:Er is altijd een kans dat er iets gebeurt, maar als ik heel eerlijk ben zou ik me er niet zo heel veel zorgen over maken. Tot nu toe zijn er maar heel weinig bevestigde gevallen dat pony's aangevallen worden, het gaat meestal om schapen.
Ponylove22 schreef:Kendra schreef:Er is altijd een kans dat er iets gebeurt, maar als ik heel eerlijk ben zou ik me er niet zo heel veel zorgen over maken. Tot nu toe zijn er maar heel weinig bevestigde gevallen dat pony's aangevallen worden, het gaat meestal om schapen.
Dat weet ik maar in nl is wel een shetveulen dood gemaakt door een wolf
Kendra schreef:Waar was dat dan - en die van jou zijn geen veulens meer....
Happinez schreef:heb de camping eigenaar gebeld en die zij dat er rond om uffelte geen teken is geweest van de wolf nu is men bruine merrie van 6 best vel als het haar niet zint dan valt ze gewoon het dier aan.Ze heeft geen voernijd maar op de oude stal waar ze stond moesten die van mij tegen grote paarden opboxen en ze werden weg gejaagt als ze in de wei stonden dus de bruine wil haar voer verdedigen men oudste kan ook best vel zijnTroost je , ik woon vlakbij Uffelte en mijn mini, geiten en kippen lopen ook nog in de wei.
Dus nee ik zou me geen zorgen maken over de wolf.
Ponylove22 schreef:Kendra schreef:Waar was dat dan - en die van jou zijn geen veulens meer....
https://www.geenstijl.nl/5153660/gadver ... opgegeten/
Hier is het bewijs
Kendra schreef:Dat is niet echt een betrouwbare informatiebron.....maar ook daar twijfels en het gaat ook om een veulen - dat is wel wat anders.
Kendra schreef:Ponylove22 schreef:
Dat is niet echt een betrouwbare informatiebron.....maar ook daar twijfels en het gaat ook om een veulen - dat is wel wat anders.
Lukasje schreef:Ik vind het wel verwonderlijk dat jullie er vanuit gaan dat een wolf geen shet pakt. In België is recent een koe dood gebeten, en niet door een roedel maar door 1 solitaire wolf. Een poos terug 2 alpaca’s ... In Duitsland meer dan genoeg voorbeelden van paarden.
Dus wel terecht dat TS zich zorgen maakt.