Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
liespower94 schreef:Is dat stuk niet veel te klein voor hen? Of is het alleen als nood-/ nachtplek?
Ik heb namelijk ook 2 shets gehouden op een 3 keer zo groot oppervlak en dat was al veel te klein. Nu staan ze op een plek waar ze 1300 m^2 hebben + stal
Djoena schreef:rivierenzand/zeezand ook wel stierenzand genoemd is het beste wat je kunt gebruiken. Ik zou zelf een laag puin laten storten als je het afgegraven hebt. Dan worteldoek bovenop het puin neerleggen en dan het zand daar weer bovenop.
Over het oppervlakte, mocht de Paddock aan de wei liggen zou ik zelf om de wei nog een pad maken zodat ze iets meer ruimte hebben
Zo hebben wij het gedaan, al is bij ons nog niks afgegraven en is het bij ons nog kleigrond
[ [url=m/WSJwRE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FTV2Tq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sJr1zo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Silly1972 schreef:Dat is ook een goede inderdaad, maar gaat dat uiteindelijk ook niet dichtslibben?
Silly1972 schreef:Haha nou ja klein weilandje ook prima
Gloa schreef:Hier ligt er iets tussen het puin en het zand waardoor dat altijd gescheiden blijft. Ik heb er oude kunstgras matten van sportvelden tussen (allemaal geregeld en geplaatst door de loonwerker). Laten goed water door en eenmaal vol met zand zijn ze zo loeizwaar dat ze never nooit omhoog gaan komen.
welmoedz schreef:Heeft iemand van jullie misschien ook ervaring met grastegels? Ik kwam deze nog tegen:
https://www.infrastore.nl/component/hik ... -4EALw_wcB
Maar lijkt mij toch een beetje te mooi om waar te zijn :,)
Gloa schreef:welmoedz schreef:Heeft iemand van jullie misschien ook ervaring met grastegels? Ik kwam deze nog tegen:
https://www.infrastore.nl/component/hik ... -4EALw_wcB
Maar lijkt mij toch een beetje te mooi om waar te zijn :,)
Deze heb ik ook gehad onder de hooibakken. Wat moet er op komen? Want mijn paard liep de randen kapot.
Het stabiliseert de bodem tot op zekere hoogte. Maar als je ze zo op de klei legt dan zullen ze er in een natte periode compleet in verdwijnen ben ik bang.