Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amber_anne schreef:Ik denk vergeten te melden maar er is buiten geen voernijd in een grotere ruimte. In de huidige paddock is er idd vaak gedoe
Tessebes schreef:Waarom kan ze nu de wei niet op? Zit die wei vast aan de paddock?
Als het iedere keer in de paddock niet goed gaat, zou ik niet op zoek gaan naar een stal met groepspaddock. Je weet dat er op een stal wisselingen zijn en daar kan je paard (nog) niet goed mee omgaan.
Een stal met groepsweidegang en waar individuele paddock mogelijk is (wel met buurpaarden natuurlijk). Verder wordt voernijd op stal een stuk minder, als de voorste helft vd zijwand dicht wordt gemaakt.
Ik zou sowieso op zoek gaan naar een stal dichter bij huis, zodat je zelf dan ook wat meer aandacht kan geven.
Amber_anne schreef:Tessebes schreef:Waarom kan ze nu de wei niet op? Zit die wei vast aan de paddock?
Als het iedere keer in de paddock niet goed gaat, zou ik niet op zoek gaan naar een stal met groepspaddock. Je weet dat er op een stal wisselingen zijn en daar kan je paard (nog) niet goed mee omgaan.
Een stal met groepsweidegang en waar individuele paddock mogelijk is (wel met buurpaarden natuurlijk). Verder wordt voernijd op stal een stuk minder, als de voorste helft vd zijwand dicht wordt gemaakt.
Ik zou sowieso op zoek gaan naar een stal dichter bij huis, zodat je zelf dan ook wat meer aandacht kan geven.
Ze mag niet meer de wei op omdat ze dat een te groot risico vindt.
Het zit hem dus in dat bepaalde groepen wel gaan. Ik zou het zonde vinden om haar nu te isoleren van een groep, dan kan ze nooit kroelen etc. Ik denk dat het alleen maar moeilijker wordt om ooit nog bij een groep te doen.
Er is geen stal dichterbij huis helaas waar de paarden dagelijks naar buiten gaan.