Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pebbles12 schreef:Oke, Poekkie wat zit er in zo een zak, alleen brokken of gemixt. En hoelang doe je met een hele zak?
Ik ben van plan om geen koudbloed te nemen, ongeveer en grote E pony gaat het worden, of ene klein paard. Nee, Met de uren end e wei weet ik dat ik dat dan pas moet kijken, maar ik heb wel zoveel uren om dan een paard erop te zetten
Pebbles12 schreef:Type enzo weet ik nog niet, Mijn bedoelingen zijn wel om veel te gaan rijden, maar ook buiten. Ook wedstrijden en echte lessen om verder te komen ben ik dan ook van plan!
Dankjewel voor je uitleg trouwens!
Pebbles12 schreef:dankjullie wel voor alle antwoorden.![]()
okee, topp, ja nou het probleem was dat we dachten dat we hooi, stro en vlas moesten doen, maar dan doen we gewoon vlas en hooi. En als een paard op een harde ondergrond in de stal staat, is dan een laagje vlas genoeg om het een beetje zacht te hebben om te liggen?
Pebbles12 schreef:de bak is prima bij stal 1, maar het enigste soort van probleem is dat ik een site zoek die vlas en hooi komt brengen of wij halen voor goedkoop. En er is niks ander rond bij ons, ja stallen voor 300-400 per maand met hele slechte bakken. dankjewel!
Pebbles12 schreef:de bak is prima bij stal 1, maar het enigste soort van probleem is dat ik een site zoek die vlas en hooi komt brengen of wij halen voor goedkoop. En er is niks ander rond bij ons, ja stallen voor 300-400 per maand met hele slechte bakken. dankjewel!