Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ineke2 schreef:prugelpiet schreef:Babydoekjes!
Echt goed borstelen met alle borstels, en dan een babydoekje erover. Veeg je zo alle stof er af.
Niet daarmee direct in de zon zetten (!)
Pas als de olie van de doekjes weg is / opgedroogd is, de zon brand giga op olie

Ze rolt toch dagelijks, dus heel veel nut heeft het niet haha. Ik poets haar dagelijks, dus er hangen geen brokken zand oid aan, en dat stof, tja, ik neem het er maar bij
als het echt zomer is dan spoel ik haar meestal af na het rijden maar nu vind ik het daar nog niet warm genoeg voor en ze heeft nog te veel haar. Dan duurt het te lang voor ze droog is.
( die stofzuigers bestaan echt! Ik zou een dansje doen als ik zo’n apparaat kon scoren )
Poekkie schreef:Voor de opgedroogde modder is een magic brush zalig!
Voor stof helpt alleen een exceemdeken. Maar als je dat nu niet nodig hebt zou ik het niet doen.
mijn pony is een eczemer en heeft een deken om maar is stoffig as hel.
CastaMickey schreef:Poekkie schreef:Voor de opgedroogde modder is een magic brush zalig!
Voor stof helpt alleen een exceemdeken. Maar als je dat nu niet nodig hebt zou ik het niet doen.
Neehoormijn pony is een eczemer en heeft een deken om maar is stoffig as hel.
De tip van de stofzuiger vind ik een goeie helpt misschien ook bij verharen. En als echt niks werkt dan geef je je pony gewoon groentesoep
mijne staat ook met een exceemdeken...zadel op en gaan...