Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mirjam1202 schreef:Ik ben wel 'fan' van toch 's nachts op stal. Het ligt misschien aan mij, maar als je elke keer je paard naar binnen en naar buiten doet en ook op stal gaat kijken, zie je toch andere dingen aan je paard. Zo valt het toch sneller op als hij misschien iets heeft.
Gezelschap is voor veel paarden heel belangrijk. En zoals hierboven staat aangegeven is één pony soms te weinig, omdat het toch voor stress zorgt zodra er één weg is (buitenrit, wedstrijd etc.)
Ook een verhuizing kan stress met zich mee brengen... Ik zou denk ik op de huidige stal blijven..
Bevalt dit niet? of is het meer een optie die zich voordeed?
Poekkie schreef:Mirjam1202 schreef:Ik ben wel 'fan' van toch 's nachts op stal. Het ligt misschien aan mij, maar als je elke keer je paard naar binnen en naar buiten doet en ook op stal gaat kijken, zie je toch andere dingen aan je paard. Zo valt het toch sneller op als hij misschien iets heeft.
Gezelschap is voor veel paarden heel belangrijk. En zoals hierboven staat aangegeven is één pony soms te weinig, omdat het toch voor stress zorgt zodra er één weg is (buitenrit, wedstrijd etc.)
Ook een verhuizing kan stress met zich mee brengen... Ik zou denk ik op de huidige stal blijven..
+1
Mijn haf heeft heel wat jaren met een kleine pony gestaan en leek wel happy. Maar nu ze achteraf toch uit elkaar werden gehaald, de haf in een groep en de kleine pony met een vriendinnetje van zijn maat, lijken ze beiden veel gelukkiger. Voor verlatingsangst e.d. zou ik ook zeker oppassen, alhoewel dit wel te trainen valt. Wel langs beide kanten doen, de mijne kon zonder problemen uit de wei maar brak de tent af als de kleine pony weg ging.
Mirjam1202 schreef:Ik ben wel 'fan' van toch 's nachts op stal. Het ligt misschien aan mij, maar als je elke keer je paard naar binnen en naar buiten doet en ook op stal gaat kijken, zie je toch andere dingen aan je paard. Zo valt het toch sneller op als hij misschien iets heeft.