Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SillyB schreef:Jilzz als je geholpen wil worden is het misschien fijn om rustig te blijven reageren en niet formeel te worden bij antwoorden die je niet aanstaan.
Je kunt op bokt ook een poll maken waar echt op gestemd kan worden, en de scores openbaar zijn. Dat kan je misschien alsnog doen door je openings bericht aan te passen. zie anders de bokt help pagina: https://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Het_ ... s_en_posts
pien_2010 schreef:Hier twijfel.
Dit omdat er in mijn ogen zoveel stallen zijn tussen Breda en Tilburg. Chaamse bossen zijn geweldig. Dat vind ik een pré. De prijs is OK want je biedt veel.
Voordeel is dat in Bavel een manege gesloten is, dat was een grote manege. Dus dat betekent meer druk op het huidige aanbod. Die mensen reden in de Ulvenhoutse bossen als ze buiten wilden rijden.
Misschien dat het haalbaar is, want in die regio zijn ook heel veel paarden houders. Ik vraag me ook af dat mensen die op die Chaamse bossen afkomen, of die voor een heuse stalling zullen gaan of toch gaan kiezen voor de goedkopere varianten die die regio zeker kent. Want hun belangen liggen in het buiten rijden en af en toe uitwijken naar een bak is dan extra leuk en luxe. Maar hebben ze daar 300 euro voor over als je ook voor minder klaar kunt zijn?
25 paarden is kleinschalig. Dat is leuk denk ik. 10 minuten rijden is voor de echte buitenrijders goed te doen zeker als de weg er naar toe niet langs al te drukke wegen gaat, zodat ook de meer dressuurliefhebbers af en toe lekker naar buiten kunnen en durven te gaan.
Je hebt in Gilze, in Rijen ook luxe stallingen. Dus de kant die jij aangeeft, bij Chaam is misschien nog niet zoveel? Dat maakt het ook weer interessant voor mensen. Die kant ken ik niet zo goed.
Dus niet om te vervelen, integendeel, schrijf ik mijn stukje met vragen want het is zonde als iedereen enthousiast jaja zegt, en jij straks met het bedrijfsfiasco zit na al je investeringen.
Jilzzz schreef:01San schreef:Ik denk dat je poll niet gelukt is? Je kan nu je bericht nog wijzigen in ieder geval
Mag ik je vriendelijk vragen wat de insteek van je reactie is? De aanname dat deze poll eerder is geplaatst kan ik hierbij ontkrachten.
Skippy01 schreef:Manege in Bavel heeft een doorstart gemaakt
Skippy01 schreef:Ook dat klopt niet helaas. Er zijn wel stallen met luxe voor de mens, niet voor het paardOf andersom: wel voor het paard, niet voor de mens. Maar een stal met veel weidegang én faciliteiten voor de ruiter, die zijn er niet (ik woon in die gemeente
)
pien_2010 schreef:Skippy01 schreef:Manege in Bavel heeft een doorstart gemaakt
Dat wist ik niet, ik dacht in zeer afgeslankte vorm dat ze verder zijn gegaan en nogal wat mensen een andere plek hebben moeten zoeken.Skippy01 schreef:Ook dat klopt niet helaas. Er zijn wel stallen met luxe voor de mens, niet voor het paardOf andersom: wel voor het paard, niet voor de mens. Maar een stal met veel weidegang én faciliteiten voor de ruiter, die zijn er niet (ik woon in die gemeente
)
OK, ik heb er jaren gewoond (RIjen), en ik dacht dat er in die regio, inclusief Molenschot, Rijen, Glize veel stallen waren met buiten staan. Breda, Galder heb ik dan nog niet meegenomen.
casperzazoe schreef:De oude Roosberg staat inmiddels weer vol met een wachtlijst geloof ik. Verwacht ook niet dat ze daar stallen met uitloop hebben.
In Gilze zit echt bar weinig of heel kleinschalig. Het één of het ander; luxe met binnenbak en de paarden op stal óf 24/7 buiten met een schuilstalletje en een buitenbakje.
Rijen heeft van alles wat, daar zit genoeg.
Het zou er echt aanliggen in welk dorp je precies zit, hoe de weg naar het bos is en ik zou vnl de focus leggen op de stallen met uitloop.
casperzazoe schreef:Skippy, ik dacht dat ze bij Steenhoven (of hoe het precies heet) uitloop of PP hadden?
In Gilze (of eigenlijk Molenschot) komt ook iets bij met veel weidegang / veel buiten.
Er zit vanalles maar volgens mij is dat voornamelijk 'gewoon bij mensen aan huis' die een stalletje over hebben. Dan moet je wel erg geluk hebben natuurlijk