Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elke2500 schreef:Verschoot eerlijk gezegd ook wel wat van de prijs, had gedacht 350-400 euro vooral omdat ik de omheining etc zelf dien te doen, het is ook zo dat hun kindjes hier altijd met de paardjes bezit zijn wanneer ze willen, nu was hij ook bezig dat er met de tijd kan zijn dat er nog een paard van hun opkomt voor de dochter, stel mezelf dan wel wa vragen, het is ook zo dat er hier wel wa rivaliteit is tussen manlief en de buren :p hij is er zeker van dat hij daarom woekerprijzen vraagt, nu wilt manlief de weilanden van zijn ouders huren 1,5 hectare voor 300 euro, dit kan ik dan nog laten afhooien ook, ik had ze het liefst aan huis zien staan, al voel ik mij niet goed bij die prijs :p toen dit weiland te koop stond (was 1 hectare) hadden ze hier met beide opgebied, buren hadden direct het dubbele geboden als men vriend, zij hebben 1 hectare grond kunnen kopen voor 30 000 euro, wat nu nog een droom zou zijn die prijs
rayoow schreef:Voor belgie is het redelijk duur,
Maar zou het er wel voor over hebben!
Art_Ificious schreef:rayoow schreef:Voor belgie is het redelijk duur,
Maar zou het er wel voor over hebben!
Even op inhaken, hoezo duur? Als je weet dat ze voor kleine weides (2000m²) al 150 tot zelfs 250/mnd durven vragen zonder dat er stromend water, elektriciteit of een degelijke schuilmogelijkheid is, geen toezicht en alles zelf doen.
Dit soort weides is binnen no time kaal en een modderbende als je geen paddockparadise-achtig iets ervan mag maken van de verhuurder. En dan durven ze dus beweren dat ze nog goedkoop zijn. Ik vind die kleine weides van 2000m² enkel geschikt voor max 2 kleine ponies wil je ze er hele jaar door kunnen op houden, en zelfs dan zul je moeten bijvoeren in de winter.
Ik voel mij gezegend met mijn weides van in totaal 1,3 HA aan 140/mnd (70/paard) verdeeld in 3 weides (binnenkort verdeeld in 4) een track richting paddock en stallen. Toezicht elke dag en op 10min van huis. buitenpiste op wandelafstand.