Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Zal het ook niet weten. Misschien heeft men inderdaad niet genoeg doorzettings vermogen en / of wilskracht.
)

Vanaf dat ik haar heb (vorig jaar winter) ging ik met slecht weer ook rijden en dan wennen ze er langszaam aan. Die van mij is wel drukker en gekker met de winter, maar niet tot vervelends toe.
. Wat dat betreft kan het bij mij echt niet meer stuk(maar een bak en een beetje begeleiding in de vorm van les zou nog beter zijn). Oscar schreef:Hier ook alles onder controle![]()
![]()
Maar het is idd. wel zo dat zeker aan het einde van de winterperiode veel paarden "lastig" worden.
Dan is het makkelijk om het paard de schuld te geven.
Dat het paard z'n weidegang mist, al maanden rondjes in een suffe binnenbak loopt en de rest van de dag maar een beetje staat te hangen in z'n stal en geen enkel verzetje heeft, dat wordt vaak vergeten.
Er zijn erg veel paarden die in deze tijd van het jaar de kont tegen de krib gooien, en vaak met een goede reden
maar ja we zijn ook bikkels
zondag nog héérlijk buitengereden enz enz...

zowel mens als dier heeft weleens een dipje, daar kom je samen wel weer overheen

Heb toen na 2 maanden proberen alsnog besloten om haar te verkopen, maar toen ze bij mensen op proef stond en terugkwam toch maar nog een keer geprobeert, en daar ben ik nu heel erg blij om.

, al moest ik wel een half uurtje volhouden. Toen liep hij ook echt geweldig.