Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Djali schreef:Ik ken de regio niet qua prijzen,
Ik denk ongeveer 100 euro.
Kleine toevoeging: het ligt er natuurlijk ook aan hoe luxe of net niet-luxe de accommodatie is. Dat bepaalt ook veel.
roekes schreef:Als ik er geld voor zou krijgen zou ik mijn ponys er nog niet neerzetten.... ze lopen 24/7 buiten. Een box is niks voor mij en mijn ponys
Froukje schreef:Je hebt zelf de locatie zeker en wilt nu prijzen weten voor de verhuur
Bij 50 euro houd het wel op, de rest moet je bij kopen en je moet zelf nog een deel van de werkzaamheden doen. Plus, een halve dag paddock als enige buiten. Dat zou sowieso al een no go zijn.
Evelijn schreef:Nou ja dit. En dan terug rekenen wat hooi, stro en krachtvoer je kost. En de extra werkzaamheden die je dan nog zelf moet doen.Ik woon in deze omgeving en kan voor €250,- stalling vinden waar binnen/buiten zetten, mesten, etc allemaal voor je gedaan wordt...
Harry72 schreef:Weidegang is ook in de zomer niet mogelijk. paarden staan alleen in een paddock.
Wil je je paard de hele dag buiten, dan moet je proberen samen te doen met iemand die een ander dagdeel heeft en dan met 2 in samen in de paddock. maar persoonlijk vind ik ze daar echt veel te klein voor.