Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MirandaFuego schreef:Hoeveel is het dan precies wat ze krijgen?
Kun je het hooi in een slowfeeder/net geven, dan doen ze er langer mee?
Misschien kun je wat zaagsel onder het stro doen, je kan gewoon zeggen dat je paard erg vies is op stal, dan heb je waarschijnlijk genoeg aan het stro.
Of gewoon echt een afspraak maken om erover te praten dat je extra spul nodig hebt, zodat ze begrijpen dat je niet zomaar wat roept...
Ketly schreef:Is alleen de buitenbak slecht op de vorige stal of de binnenbak ook? Anders zou je daar eventueel wat concessies in kunnen doen. Weinig hooi/stro zou voor mij echt not done zijn.
Edit: ik lees in je vorige topic dat deze stal toen ook al een optie was, maar dat er toen ook al bekend was dat er weinig gevoerd werd of niet?
upendo schreef:Als je bereid bent om je paard vaak op de trailer te moeten zetten als je wil rijden zou ik meteen teruggaan naar de oude stal. Als je naar een binnenbak van de rijvereniging kunt..
Ineke2 schreef:Je hoeft toch niet in de buitenbak te rijden als je de beschikking hebt over een binnenbak die wel goed is ( daar schrijf je niks over of die bodem goed of slecht is)?
ikkebenhier schreef:Ineke2 schreef:Dan verder zoeken naar een stal met goede buitenbak waar wel genoeg gevoerd word en je paard buiten komt.
Welke regio zoek je?
België, centraal in het land
ikkebenhier schreef:Meestal krijgt hij wel voldoende, zeker als hij lang op de weide gestaan heeft. Het hangt er ook vaak vanaf wie voedert.