Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarliesR schreef:heb ook van verschillende hoefsmeden gehoord dat ze goed konden zien welke paarden op vlas stonden omdat de kwaliteit van de hoeven vaak achteruit ging.
Lukasje schreef:Persoonlijke mening: strokorrels! Ik vind het beter absorberen, het mest veeeeeel makkelijker uit, verteert goed op de mestmolen en je gooit veel minder weg .
Enige nadeel vind ik dat het wat in de vacht van de paarden kruipt.
tienus63 schreef:Lukasje schreef:Persoonlijke mening: strokorrels! Ik vind het beter absorberen, het mest veeeeeel makkelijker uit, verteert goed op de mestmolen en je gooit veel minder weg .
Enige nadeel vind ik dat het wat in de vacht van de paarden kruipt.
Noooooooit je paard ‘s avonds vlechten als ie op verse Equibedding staat, de tijd die je de volgende dag nodig hebt om het uit de vlechten te peuteren, had je hem ook kunnen vlechten.
Shanna schreef:Hmmm dat klinkt ook niet ideaal.. mijn paard heeft kunststof beslag wat helemaal rond is met een gat in het midden. Met modder en vlas geen problemen mee, maar als daar korrels in gaan zitten en uitzetten waardoor ik ze moeilijker kan verwijderen is wel een puntje om rekening mee te houden natuurlijk..
Wat is het verschil met equibedding en gewone strokorrels?