Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vertel het ook tegen je ouders dat je anders rijd als je zus en dat ze dat moet acepteren want niet iedereen rijd het zelf. Ik ken iemand die graag bepaalde dingen van mijn rijkunst zou willen maar die het gewoon niet kan en het op haar manier doet. Ik heb ook dingen waarvan ik denk. zo zou ik het ook willen maar dat lukt mij niet. je moet voor je eigen de beste manier vinden.
mijn zus vind het ook nier erg dat ik een iets andere rijstijl heb maar ze kan er niet tegen als ons paard bij mij niet aan de teugel loopt! want dan verpest ik zijn rug zegt ze....en ik KAN hem wel naar beneden rijden maar dat kost me zoveel moeite dat ik ht dan niet leuk meer vind om te rijden....en ik heb dan geen tijd meer om op andere dingen te letten...en ik heb ook langere teugels dan me zus en als ik ze net zo kort neem als haar wordt ik gek...ik weet niet waarom maar ik kan daar niet tegen heb het idee dat ik mijn paar dan heel erg hinder met het lopen, want ze gaat dan hangen (bij mij met lagere teugels maar wel goed contact doet ze dat dus niet) 
!
. bij mij loopt hij altijd onder me vandaan en dan zegt me zus hou die teugels dan kort maar dan gaat hij trekken. dan gaan bijna me armen van me romp af
. ik vin dat zow stom maar het gaat steeds beter k blijf op hem rijden en hij is steeds liever tegen me
. ik denk dat het komt omdat hij je eerst uitprobeerd en later steeds meet denk zij kan ook streng zijn maar dan MOET je ook wel echt streng zijn. michen gaat het
hope maar