Het plan is om mijn eigen paard en toekomstige nieuwe paard (uiteraard is op zo'n plek slechts één eigen paard geen optie) een fantastische huisvesting te bieden. Op termijn wil ik ook pensionklantjes/opfok/pensionado's erbij, reken op totaal +/- zes paarden. De ruwe schets zit wel in mijn hoofd, maar zou graag wat meer input/ervaringen/ideeën/suggesties ontvangen hoe de verschillende elementen het handigst in te delen.
Het stuk land is vrij vlak en ligt direct aan de rivier met een geschikte drinkplaats. Ideaal om een paddock paradise van te maken waarbij een stuk van de track door het bos loopt. Ik weet nog niet hoe het zit met blubber en drek in de winter, maar hoop aangezien het afloopt naar de rivier dat dit meevalt. Er moet nog een schuilstal/opslag/zadelkamer/poetsplaats, paddock en verharding worden bijgebouwd. De vraag is hoe groot en op welke plek? Tevens wil ik een rijbak van 20x40 aanleggen. Ook daarvoor de vraag, waar?
Op de foto de afmetingen van het stuk grond en een ruwe schets van de track. Linksboven ligt de B&B vanwaar stroom en water kan worden getrokken. Het filmpje het stuk grond als je vanaf de weg rechtsonder het terrein oprijdt.
Brand los

https://www.youtube.com/watch?v=6gJ52gJI8iA