In het begin was er afgesproken dat ik meehielp met de stallen, verzorging, eten geven en etc. in ruil hiervoor mocht ik met paarden van hem rijden, hielp hij mij met paard en mocht ik meerijden op wedstrijd met mijn paard.
Allemaal top maar je voelt hem al komen... ik doe steeds meer en hij doet steeds minder voor mij.
paarden mag ik niet meer rijden. op wedstrijd gaan is zeer onregelmatig en vaak komt hij te laat voor mijn proeven waardoor ik problemen krijg met de jury.
ze waren op vakantie (hij liet mij dit 3 dagen op voorhand weten). ik moest dus voor de paarden zorgen maar ik moest gaan werken en lesgeven en etc. goed de buurvrouw kon eventueel eten geven maar niet meer dan dat. ik heb zelf nog moeten sturen om concrete afspraken te maken over welke dagen wie voedert want ik hoorde niets meer van hen...
ik zit mij dus in allerlei bochten te wringen om de paarden zoveel mogelijk buiten te krijgen (voor mijn werk en lesgeven vroeg opstaan etc) soms twee keer per dag 25km heen en terug rijden.
Krijg ik een berichtje dat de paarden volgens de buurvrouw niet genoeg buiten kwamen dat dit niet kon en blabla. ik was enorm verbaasd hiervan. ik heb mijn best gedaan om zo goed mogelijk voor hen te zorgen. ( ze zijn trouwens elke dag min 5uur buiten geweest). hij zei dat dit de afspraak niet was (er waren geen afspraken gemaakt????).
maw ik ben het beu ik zit altijd maar mijn best te doen voor paardenmensen (dit is nog al eens op een stal gebeurd) maar als het puntje bij paaltje komt willen ze altijd maar meer zonder zelfs iets in de plaats te stellen! ik moet dus 250euro betalen terwijl ik een naftbak heb leeg gereden en ik krijg dan nog eens op mijn kop!
sorry voor het lange verhaal maar ben er echt niet goed van.

zijn er nog mensen die dit hebben meegemaakt? afspraken die niet op papier staan worden precies snel vergeten...