Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) SuusJa schreef:Trek je thermorijbroek aan (als je die heb) Word je ook niet nat, en als je rubberen rijlaarzen heb,doe je plastic pedaalemmerzak erin, gelijk waterdicht! En dan doe je over je jas nog een regenjas,en Tadaaaa een waterdichte flenna![]()
![]()
maar bedankt voor de tip
Gisteren heb ik een regenjas en nieuwe laarzen gekocht hopelijk gaan deze wat langer mee
en als je rubberen rijlaarzen heb,doe je plastic pedaalemmerzak erin
Waterkippie schreef:ik rijd dan meestal naar de binnenbak bij mij in de buurt, maar als het zo waait ziet buddy overal spoken en laat ik hem meestal maar gewoon lekker in de wei.
Ik wacht nu ook liever tot het weer wat rustiger is, ik heb geen zin om er weer zo vreselijk vandoor te gaan ... Wel voor het eerst gegaloppeerd met Flenna maar dat was dus eigenlijk niet de bedoeling
Ja als er eentje aan de kletter gaat dan volgt de rest natuurlijk wel
gelukkig kon ik Flenna weer terugnemen en zijn we vanaf daar maar eraf gestapt en lopend naar stal gegaan (was wel 1 kilometer maar goed) ... 
).
jacqueline schreef:Ja
BIj ons blijft ook het buitenrijden over, maar ook dat is niet echt een succes met die wind.......en net als jij hebben wij er ook een net ingereden pony bijlopen die nu pas 2 keer buiten is geweest, dus die van osn blijven dit weekend lekker in de wei lopen.......helaas![]()
en heeft ook wat meer temperament dan Flenna. Ik kijk het gewoon nog even aan hoe het een volgende buitenrit gaat maar ik wacht eerst maar even totdat het niet meer zo heel hard waait

Vrees dat het weer blijft bij even borstelen en weer de bak in gooien.