Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marleen_usar schreef:Ik heb hem gevonden ik heb de hoogste genomen, http://www.weidepoorten.nl
Coby schreef:Zelf ook eens een paard gehad die klem kwam tussen de spijlen. Was toen allemaal akelig om op te lappen.
Wij hebben voor onze shet en fjord een poort gemaakt met drie banen breed lint. Hoogste is naar schatting 1.50.
Voor afzetting erf naar openbare weg, wat hier een grindpad is hebben wij dit hek. Ook ongeveer 1.50 hoog. Wel twee dikke bielzen want hek gaat altijd hangen is mijn ervaring. Hier kunnen de paarden niet bij.
[ [url=m/P6EEg8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8CMklD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gooiske schreef:Coby schreef:Zelf ook eens een paard gehad die klem kwam tussen de spijlen. Was toen allemaal akelig om op te lappen.
Wij hebben voor onze shet en fjord een poort gemaakt met drie banen breed lint. Hoogste is naar schatting 1.50.
Voor afzetting erf naar openbare weg, wat hier een grindpad is hebben wij dit hek. Ook ongeveer 1.50 hoog. Wel twee dikke bielzen want hek gaat altijd hangen is mijn ervaring. Hier kunnen de paarden niet bij.
[ [url=m/P6EEg8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8CMklD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waar heb je dit hek weg? Heb al 1 van deze maar wil graag 2 zelfde erbij, kan ik nergens vinden