Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ibbel schreef:Ik heb ze wel aan huis staan, en er gaat hier gewoon 2x per dag ruwvoer in de slowfeeders en ze krijgen 1x per dag krachtvoer. No way dat ik 6 keer per dag ga lopen voeren
Ibbel schreef:Ik heb ze wel aan huis staan, en er gaat hier gewoon 2x per dag ruwvoer in de slowfeeders en ze krijgen 1x per dag krachtvoer. No way dat ik 6 keer per dag ga lopen voeren
Jessix schreef:M'n krachtvoer bestaat uit ruwvoermix met een vitaminekorrel, dus dat kan ik altijd voeren. Ik heb de paarden aan huis en 4 voermomenten. Hierdoor onbeperkt ruwvoer, maar ik vind vooral de controle belangrijk. Dat is voor mij ook nog de reden om nog een laatste ronde te doen voor het slapen gaan.
jannaverkerk schreef:Jessix schreef:M'n krachtvoer bestaat uit ruwvoermix met een vitaminekorrel, dus dat kan ik altijd voeren. Ik heb de paarden aan huis en 4 voermomenten. Hierdoor onbeperkt ruwvoer, maar ik vind vooral de controle belangrijk. Dat is voor mij ook nog de reden om nog een laatste ronde te doen voor het slapen gaan.
Welk merk vitaminekorrel gebruik je?