Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dribspo schreef:Vervelende situatie.. Hier eigenlijk het zelfde probleem. Shet erg gevoelig voor bevangenheid. Nu grenst bij ons wel de paddock aan de wei. Zo zijn ze eigenlijk gewend dat onze haf het landje op gaat en zij gaat dan rustig in de paddock hooi staan knabbelen.
Mercedesss schreef:En een stukje in de wei afzetten voor jouw paard? Zodat ze wel bij de andere staat, maar zeer weinig gras binnenkrijgt?
beatje schreef:En een stuk in je wei afzetten en daar met de grasmaaier over of kort laten eten en dan je pony daar op zetten ,dan staat hij wel eens waar afgescheiden maar toch in contact met de anderen
MirandaFuego schreef:Zelf heb ik nog een pony erbij gekocht voor mijn gezelschapspony, dus ik heb er drie in totaal.![]()
De één mag op de wei, de ander niet, dus dan nog maar een kleine erbij zodat hij niet alleen is.
Die hebben het wel ontzettend leuk samen, spelen heel veel, wat dan ook weer goed is voor zijn gezondheid.
Zo'n kleintje is wel heel makkelijk, nemen weinig ruimte in, eten weinig, kost bijna niks.
MirandaFuego schreef:Zo'n kleintje is wel heel makkelijk, nemen weinig ruimte in, eten weinig, kost bijna niks.
Ninx schreef:MirandaFuego schreef:Zo'n kleintje is wel heel makkelijk, nemen weinig ruimte in, eten weinig, kost bijna niks.
Tandarts, entingen, vitaminekorrel, dierenarts wanneer nodig en smid zijn natuurlijk net zo duur.
Ik zou niet snel zeggen dat een kleintje niks kost. Bovendien wil zo'n kleine ook wel aandacht.