Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
s0173957 schreef:Als leek: stap naar een lokale dealer of tractorwerkplaats.
Die weten wat je nodig hebt, hebben dikwijls 2de hands materiaal en je hebt service na verkoop...
Esterke schreef:Jep onze pakken hooi zitten rond de 350 kg.
Nu alleen daarvoor zou ik nooit een minitractor kopen, kunnen hem voor nog tig zaken gebruiken. Nu mesthoop ieder jaar met de schop en kruiwagen, drie paarden is toch wel een hoop, zou zalig zijn om gewoon het trekkertje dan te nemen en hup... Enz
Achterom schreef:Wij hebben geen minitrekker, maar een oude international 323. Die kan wel een grote ronde baal tillen, waar de iseki van de buurman dat echt niet redt
Ik heb ook weleens op die van de buurman gereden, prima ding, maar onze international is wel een stuke robuuster...
Laurievc schreef:Wij hebben een kubota 22pk maar krijgen daar (met de weidesleep als tegengewicht) geen baal hooi mee opgetilt. Moet wel zeggen dat het hele grote balen zijn haha
Sideswipe schreef:Laurievc schreef:Wij hebben een kubota 22pk maar krijgen daar (met de weidesleep als tegengewicht) geen baal hooi mee opgetilt. Moet wel zeggen dat het hele grote balen zijn haha
Dan doe je dat met de voorlader?
Die voorladers van de kleinere trekkers redden vaak ook tot 200 a 300kg (dat is dan op bevestigings punten van de werktuigen. Dan gaat het gewicht van je palletbord of schep er ook al vanaf)
Mijn kan achter zo'n 1000kg tillen maar dan moet ik wel 150kg gewicht voorop hangen anders komt de neus omhoog.
fokfanaat schreef:[ [url=m/vCFcyJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cEdRhT.jpg]Afbeelding[/url] ]
wij hebben een mediumtrekker, echt ideaal ding, ook door de voorlader, met bak, ook fijn om de mestvaalt op te duwen
27,4 kW volgens mij